joi, 24 octombrie 2013

Vrăjitoarea Maya



Sunt vrăjitoarea Maya. Nu mă laud dar sunt cea mai puternică clarvăzătoare din generaţia tânără.
Am moştenit harul şi puterea de la bunica mea de origine rusoaică. Am harul şi pricepera de a vedea trecutul, prezentul şi viitorul unei persoane având nevoie doar de nume şi de zodie.


Prin puterea magiei albe pot rezolva orice problemă legată de farmece şi blesteme.
 Scot argintul viu, vindec de epilepsie, lecuiesc psorizisul, apropii iubit de iubită, împreunez familiile dezbinate. Redresez firme şi îi ajut pe cei care au probleme financiare şi multe altele.
Îi ajut pe cei săraci şi bogaţi în egală măsură. Nu mă tentează banii ci cazul omului ca să-l rezolv. Apelaţi şi nu aveţi nimic de pierdut.

Contact: 0769.202474, 0722.421226 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu