vineri, 25 octombrie 2013

Tămăduitoarea Sonia susţine că o vrăjitoare simte forţele necunoscute din jurul unei persoane




Tămăduitoarea Sonia este o făcătoare de minuni cu har sfânt şi cu puteri benefice lăsate de Dumnezeu. Recent, ne-a acordat un interviu pentru a ne dezvălui despre tainele magiei sale. 

Când v-aţi dat seama că aveţi har pentru magie?
La vârsta de 14 ani am realizat că am puteri paranormale.
V-a testat cineva?
Da, maestrul Ion Ţugui. El a prevăzut talentul meu şi m-a încurajat şi susţinut de a continua pe această cale.
A fost benefic?
Eu zic că da. Prestigiul şi încrederea pe care mi-a insuflat-o m-au făcut să prind curaj şi să fiu cu adevărat conştientă de harul pe care mi l-a dat Dumnezeu. Eu am avut şansa să mă întâlnesc cu acest om minunat, un privilegiu.
Aveţi abilităţi de psiholog?
Eu zic că orice vrăjitoare bună trebuie să aibă, altfel nu are ce să caute în această meserie.
Ce fel de magie practicaţi?
Magia albă, care este benefică, după cum se ştie. Pentru că Dumnezeu mi-a dat un har sfânt, nu aş fi în stare să fac rău, vă daţi seama. Scopul este de a face Bine şi asta încerc, cu toate puterile şi cunoştinţele mele. Dar nu este uşor...
Lucraţi cu astralul?
Este esenţial. Entităţile de acolo sunt şi bune şi rele. Tot este să găseşti calea de a le atrage pe cele de care ai nevoie, în cazul meu cele bune şi de a le convinge să mă ajute spre interesul clienţilor mei. Pierd enorm de multă energie în acest demers anevoios şi plin de riscuri.
Ce riscuri?
Ah, de pildă faptul că pot atrage, involuntar, entităţile negative care abia aşteaptă să facă rău. Este o mare provocare, perpetuă. Dar ca în orice meserie, există riscuri.
Nmai că aici lucraţi cu necunoscutul...
Da, de cele mai multe ori. În beznă există creaturi vechi şi elementare de la începuturile lumii. Sunt periculoase şi caută o poartă de a intra în lumea noastră.
Cercul magic vă ajută?


De aceea îl facem la orice ritual. El are menirea fundamentală de a ne proteja de aceste intruziuni. Pericolele ne pasc la orice pas iar lumea nu ştie, de fapt.
Ce mai folosiţi în acest sens?
Invocările sunt foarte importante. Toate religiile şi culturile posedă propriile lor invocări şi rugăciuni care sunt formule complicate adaptate la nevoi.
Invocarea poate să ajungă însă la divinitate?
Sigur că da. Dacă ai credinţă şi rigurozitate, da. Sau ajung la o entitate astrală benefică, care este adesea un fel de intermediar între om şi Dumnezeu. Astfel, va şti cu ce mă confrunt şi voi primi sprijinul pe care îl aştept. De fapt, suntem permanent în legătură cu îngerii noştri păzitori.
Magia este ceva periculos?
Magia este extrem de complicată, uneori tentană şi totuşi, are multe capcane. Cred sincer că mulţi oameni o înţeleg. Totul este să crezi cu adevărat în această cale ca o posibilă salvare. Are multe secrete. Mulţi vorbesc despre ea însă foarte puţini o cunosc, de fapt. Vrăjitoarea aduce în ritualuri fluidul său, convingerile şi experienţa sa, înţelegerea lumii. În magie, este nevoie de o sinceritate totală.
De aceea nu reuşesc unele cazuri? Clientul nu este sincer în ceea ce spune?
De multe ori, da, aşa este. Dar în magie, nimic nu este interzis. Eu, de câte ori fac un ritual, mă gândesc la scopul propus şi reuşesc să-l rezolv. Credinţa este baza. Spiritul! Nu uitaţi că magia face apel la forţele naturale cu care nu este de glumit. Uneori, vrăjitoarea simte forţele necunoscute în jurul unei persoane. Eu una, le respect.
Unde vă pot contacta cei care doresc să apeleze la dvs.?
Pot să mă sune la 0748.402032.
Încă ceva. Când credeţi vom ieşi din această criză?
Am citit în cărţile mele de tarot că anul viitor va fi extrem de pozitiv pentru români. Să mai avem răbdare, vom scăpa şi de ea.



Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu