joi, 31 octombrie 2013

Clarvăzătoarea credincioasă Teofana



Deschide Cartea Sfântă prin telefon!
În atenţia tuturor cititorilor din România: există cu adevărat minuni. În judeţul Cluj, la o mănăstire se află clarvăzătoarea credincioasă Teofana care vine în ajutorul tuturor oamenilor cu probleme.


La vârsta de 8 ani l-a visat pe Mântuitorul nostru care i-a spus că a fost adusă pe lumea asta pentru o misiune şi că este înzestrată cu harul sfânt.
„Când L-am visat pe Mântuitorul nostru, mi-am dat seama că am un har de la Dumnezeu. Eu fiind foarte credincioasă, am început să practic harul meu pentru ajutorul oamenilor cu probleme, dezleg de farmece vrăjitoreşti, epilepsie, dezbinări familiale, alcoolism etc.
Orice problemă vă apasă o puteţi rezolva prin harul meu şi credinţa mea şi telefonic”.
Contact: 0757.538412
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-online.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu