vineri, 25 octombrie 2013

Fosta mea prietenă mi-a făcut vrăji drept răzbunare



Stimată doamnă Melania,
Am şi eu nevoie de ajutorul dvs. În urmă cu un an am cunoscut aici în   Spania o femeie de care m-am îndrăgostit nebuneşte. Mi-am părăsit iubita româncă din acea perioadă pentru a fi cu ea.
 O vreme, ne-a fost bine însă cealaltă, nemulţumită, a început să mă hărţuiască. A făcut vrăji? Că tare rău mi-a mers de atunci. Şi mie şi prietenei mele actuale.

                                                            Leonard, Madrid


La deschiderea cărţilor de tarot în zodia vieţii mi s-a arătat că ai probleme cu o femeie mai tânără decât tine. Vi s-au făcut vrăji, însă pot să le înlătur. Vino la mine să-ţi fac ritualuri. Sună-mă la 0768. 952.523.

                                                         Vrăjitoarea Melania



 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-online.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu