luni, 28 octombrie 2013

Soţul meu suferă de viciul alcoolului



Doamnă Elena,
În urmă cu 6 ani am cunoscut un bărbat şi de 2 ani suntem în cuplu. După moartea mamei lui a căzut în viciul alcoolului, de care abuzează. Mă îngrijorează enorm, pentru că nu-l suport când îl văd astfel. Este greu de trăit cu el. Mi-a promis că se va lăsa de acest viciu detestabil dar nu a reuşit, din păcate. Ce să fac? Vă rog să mă ajutaţi.

                                                           Maria, Bucureşti


La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia lui am constatat că suferă de acest viciu. Dar pot să-l salvez. Sună-mă la : +40 723 477 099 sau la +40 753 814 496. Vino cu el la unele din cabinetele mele.
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul  www.vrajitoarero.com

                                                     Tămăduitoarea Elena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu