miercuri, 30 octombrie 2013

Căsnicia mea se destramă



Doamnă Brăţara,
Trec prin momente dificile cu cel de-al doilea soţ al meu. Am trăit o iubire pasională cu el, dar acum s-a dus. Nu mă mai iubeşte şi căsnicia noastră e pe ducă. Mă văd însă cu fostul meu soţ, care s-a reîndrăgostit de mine nebuneşte. Suferă când nu mă vede. Dar am multe probleme. Ce să fac? Mi s-au făcut vrăji?
                                                           Cerasela, Focşani

 


Da, pentru a te debarasa de acest bărbat, fostul soţ. Actualul a aflat, cred că te-a urmărit. Este bine să vii la mine să-ţi fac descântece. Sună-mă la  0762395098 pentru a stabili o şedinţă la unul din cabinetele mele.

                                                           Vrăjitoarea Brăţara

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu