marți, 14 ianuarie 2014

Vrăjitoarea Brăţara, cea mai puternică de pe tot globul, apărută la CNN



Vrăjitoarea Brăţara este o femeie în vârstă de 76 de ani, cunoscută atât în ţară cât şi peste hotare prin desele interviuri acordate postului american de TV CNN, care vine acum în ajutorul dvs. cu cele mai puternice leacuri şi plante şi cu cele mai ascunse taine în ale magiei albe şi magiei negre.

Scot argintul viu,vindec bolnavii de epilepsie, împreuna familiile care s-au destrămat, îi ajut pe cei bogaţi şi pe cei săraci în aceeaşi măsura.
În momentul în care o persoană mă contactează am nevoie de datele lui personale, îi deschid cărţile prin telefon şi dacă văd că problema depinde de mine îl ajut mai departe.
Iar dacă cărţile mele îmi spun că nu depind de problema de vrăjitoare, atunci eu îndrum omul la medic sau la preot.


Dumnezeu a lăsat pe pământ 3 puteri: un medic, un preot şi o vrăjitoare. Toţi cei ce simţiţi sau consideraţi că aveţi o problemă legată de farmece sau blesteme sunaţi-mă, că nu aveţi nimic de pierdut.
 Atenţie,sunt foarte multe persoane care se folosesc drept numele Brăţara. Mă cheamă Brăţara Buzea, locuiesc pe strada Aiud, nr. 11, sector 1,Bucureşti, cartier Străuleşti, zona Doi cocoşi. Care persoane doriţi să apelaţi la mine, numele mele de telefon sunt mai jos.

Telefoane: 0764.588027,0727.289524, 0744.211524
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu