joi, 2 ianuarie 2014

Până la urmă, am reuşit în dragoste



Am fost o persoană puternică, serioasă şi dură, o persoană fericită şi curajoasă... Totul mergea bine. Studiile, sportul, prieteniile. Eram fericită şi mă distram cu bărbaţii.
Un prieten din liceu îmi plăcea însă în mod special. Îl găseam pe gustul meu. După ceva timp, m-am îndrăgostit de el, dar aveam o relaţie în ascuns cu fratele său, de care mă simţeam foarte atrasă. Vă vorbesc de 6 ani petrecuţi în tăcere, o iubire misterioasă care m-a consumat enorm şi pe care nu o voi putea uita niciodată.
Apoi, într-o zi, prietenul meu oficial m-a părăsit fără a-mi da vreo explicaţie. M-am simţit singură şi tristă, căci nu puteam să-l uit. De ce o făcuse? Mister adânc. După o lună, am dat peste un monstru, un bărbat imposibil, rău, alcoolic, afemeiat, plin de vicii, uneori foarte dezgustător.


Am fost însă slabă de înger şi am acceptat umilirile la care m-a supus constant. Nu mai puteam trăi şi am fost pe punctul de a mă sinucide. Dar m-a convins tocmai iubitul meu secret, cu care continuam să mă întâlnesc. Îl iubeam, însă nu am avut curajul de a oficializa această relaţie, din cauza fratelui său.
Recunosc, în acea perioadă am făcut foarte multe greşeli. În fine, până la urmă m-am căsătorit cu omul cel rău. A fost o decizie pripită, pe care acum o regret. Inima mea s-a închis. Celălalt bărbat mă căuta, însă discret şi rar.  Apoi, ca şi fratele său, brusc a dispărut din viaţa mea. M-am speriat mult şi disperată, m-am dus la doamna Melania, pentru a mă ajuta cu harul său magic.
Mi-a dat în cărţile de tarot şi mi-a făcut ritualuri complicate, de zi şi de sea, timp de o săptămână. A fost foarte răbdătoare cu mine. Ce doream? Să rămân cu acel om pe care îl iubeam nespus şi să mă despart de cel rău. Mi se părea esenţial şi logic. Putea însă să mă ajute?
Doamna Melania, n-o să credeţi însă a reuşit acolo unde abia speram. Soţul meu a fost cel care, cu un elan neînţeles, mi-a cerut să ne despărţim. Era preocupat să scape cât mai repede de mine şi nu i-am stat în cale. Mai ales că, în urma farmecelor, suferisem destul.
Şi oricum, aveam o alternativă deloc de neglijat. Doream să-mi refac viaţa şi să am un copil cu cel pe care îl iubeam. N-am putut să-l las de izbelişte, aşa cum a făcut fratele său cu mine. Viaţa este totuşi frumoasă.
                                                                       Maria, Paris

Contact vrăjitoarea Melania : 0768.952523
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoare-online.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu