sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Mulţumiri pentru clarvăzătoarea Paraschiva



Am trecut prin momente terifiante când soţul meu, la care ţineam ca ochii din cap, m-a părăsit. Dar graţie doamnei clarvăzătoare Paraschiva, căreia îi mulţumesc din suflet, am reuşit să rămân cu el, până la urmă, după câteva şedinţe.
                                                                      Yolanda, Bucureşti

Depresia şi lipsa de spor de bani a pus stăpânire pe soţul meu după ce a rămas fără serviciu. A trecut prin momente dramatice, penibile de cele multe ori, dar nu prea puteam să-l ajut. Cineva i-a făcut farmece!
 Norocul nostru l-a reprezentat doamna Paraschiva, care cu harul său, l-a salvat şi acum are serviciu bun şi consider că suntem fericiţi.
Mulţumesc din suflet, doamnă clarvăzătoare Paraschiva!
                                                                              Maria, Paris


Contact: 0728.747191, 0740.862835
 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu