luni, 6 ianuarie 2014

Mi-a zis că nu-l las să trăiască



Doamnă Sunita,
Ieri am avut un moment de criză. Şi nu este pentru prima oară... Iubitul meu mi-a declarat că mă port cu el ca o mamă, că nu-l las să trăiască, că-i controlez totul!
Probabil că pe undeva, cam are dreptate. Dar fac totul dintr-o prea mare dragoste, sinceră. Îl iubesc şi m-am implicat în această relaţie absolut sub toate aspectele. Şi, da, sunt de multe ori aşa cum mi-a precizat, ca o mamă grijulie şi suverană.
Credeţi că-i iau aerul şi că ar avea nevoie de mai multă libertate? Oare reuşesc, prin absurd, să-l fac să sufere? N-aş vrea asta, vă daţi seama. Mă simt confuză şi nu mai ştiu ce să cred.
N-am crezut că sunt în stare să-l controlez cu autoritate şi prin asta, să-l determin să fugă de mine, să mă părăsească. Poate că am greşit, nu ştiu... Mi-a zis că dacă am avea copii, i-aş teroriza. Mă tem, sincer vă spun. Nu vreau să-l pierd.
Dar uneori mă întreb dacă nu cumva i-a băgat cineva aceste idei în cap şi dacă nu are farmece făcute (se poate întâmpla oricui)? Ce credeţi? Puteţi să-mi spuneţi sincer? Plâng mult. Sunt în pragul nebuniei, de când mi-a spus astea, cu nervii la pământ.
                                                         Sorina, Los Angeles

Dragă Sorina,
Probabil că are nevoie de puţină libertate, după cum ţi-a cerut. În cuplu, nu trebuie să fii excesiv de autoritară, mai ales cu persoanele sensibile. Nu are farmece făcute, aşa s-a arătat în cărţile mele de tarot.
                                                             Vrăjitoarea Sunita


Telefon: 0722.974883 ; 0746.432274
E-mail: vrajitoarea.sunita@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu: www.vrajitoareasunita.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu