sâmbătă, 23 mai 2015

Mă înşală deja cu fosta lui iubită



Sunt într-o relație cu prietenul meu de curând dar mi se pare că el mă înşală deja cu fosta lui iubită.


Am priceput repede încă se vede cu fosta lui iubită regulat dar nu știe că am aflat. Tipa locuieşte în cealaltă parte a oraşului şi are un copil cu altcineva. Nu ştiu ce se va întâmpla cu relația noastră, ce mă aşteaptă.
Este el sau nu jumătatea mea? Am farmece făcute pe cununii să nu fiu cu el? Ajutor, nu ştiu ce să fac.

                                                       Denisa, Viena, Austria


Băiatul se află într-o dilemă amoroasă şi va trebui să aştepţi decizia lui. Dar văd în cărţi că este jumătatea ta.


Ai nevoie de un ritual de noapte puternic pentru a-l face să se decidă mai repede în ceea ce te priveşte. Nu dispera, soarta este de parte ta acum.

                                      Clarvăzătoarea Maria Câmpina


Contact : 0723.899909, 021.6676516
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi siteul ei www.reginamariacampina.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu