miercuri, 27 mai 2015

Am aflat că soţul meu vorbea cu fosta lui iubită



I-am născut o fetiță, ne-am căsătorit şi am aflat că soţul meu vorbea cu fosta lui iubită.


De doi ani soţul meu m-a părăsit pentru această femeie, deşi îmi declarase că mă iubea enorm. După câteva luni am aflat că, de la începutul poveștii noastre a fost mereu cu ea!
M-a rănit profund şi nu înțeleg de ce şi-a bătut joc de mine şi de familia lui. De câte ori mi-a spus că mă iubește... totul este un coşmar.
Am devenit o femeie de nerecunoscut, geloasă, posesivă, dependentă de el! Vreau să fiu din nou cu soţul meu, să revină la familia pe care a părăsit-o. Trădarea lui mă doare enorm. Îl iubesc, dar m-am pierdut, nu sunt fericită. Aș vrea să am din nou încredere în el, dar nu pot.
Ajută-mă, te rog, adu-l la mine, acolo unde îi este locul. Familia îl aşteaptă. I s-au făcut vrăji ca să stea departe de noi?

                                                Nataşa, Moscova, Rusia

Soţul tău suportă, fără să ştie, farmece făcute prin magia voodoo de către această femeie ca să-l ţină legat de ea.


Este ca încătuşat de puterea acestor vrăji teribile şi voi face un ritual pentru a le alunga.

                                                     Vrăjitoarea Lorena

Contact: 0769. 328277
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu