vineri, 22 mai 2015

Am făcut cunoștință cu el pe un site de matrimoniale



Acum vreo patru luni, am făcut cunoștință cu el pe un site de matrimoniale. Suntem un cuplu dar trăim la 400 km unul de altul, astfel că nu ne-am întâlnit real.
În fiecare zi, cu excepția week-endurilor am schimbat mesaje şi poze, chiar filmuleţe video.
Putem vorbi despre tot și nimic, există o anumită complicitate și înţelegere între noi.


Cu toate acestea, în ultimele zile, am schimbat mesaje ceva mai "fierbinţi" și Raul mi-a spus "Cred că te vreau foarte tare", ceea ce nu m-a lăsat indiferentă !
Întrebarea mea este: credeți că ar trebui să-l cred cu adevărat? Este jumătatea mea? Doresc să fim împreună. Oare mi-a făcut vrăji ca să fiu aproape de el? Ce să fac ca să-l am? Mulţumesc.



                                    Luisa, Liverpool, Marea Britanie


Am deschis cărţile pentru tine şi am văzut că ai vrăji făcute de către un bărbat pe care îl cunoşti.
Probabil că este vorba despre acest Raul. Am însă nevoie de poza lui ca să fac un ritual prin care să fiu sigură.



                                       Clarvăzătoarea Irina Primavera




Contact: 0721.166364, 0213. 526656
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul
www.vrajitoareledinromania.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul www.vrajitoarea-irina.ro
Vizitaţi şi site-ul  meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu