vineri, 29 mai 2015

Am aflat că trăiește cu o femeie



Am avut imediat o atracție fizică uriașă pentru el, dar am aflat că trăiește cu o femeie. Ne-am cunoscut la mare, într-o vacanţă.
De fiecare dată când nu vine am un nod în stomac gândesc adesea la el șitem nu se va întoarce.


Vreau o relaţie sănătoasă cu el, dar mi-e teamă că strică totul, pentru că mă trădează cu o femeie mai în vârstă decât mine. Nu știu dacă ar trebui să-i pun pe tavă toate sentimentele mele. Îl iubesc prea mult şi mă tem de viitor. Am farmece făcute?

                                           Cindy, San Francisco, SUA

Este o situaţie deranjantă pentru orice femeie, fireşte. Mai ales când iubeşti cu adevărat.


Am deschis cărţile de tarot şi am văzut că ai farmece făcute pentru că el te doreşte şi pe tine foarte tare şi nu vrea să te piardă. Putem să le alungăm, dacă vrei. Sună-mă să-ţi spun cum.

                                                            Vrăjitoarea Aniţa


Conatct: 0765.675157
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu