marți, 26 mai 2015

M-a anunțat că povestea noastră s-a terminat



M-a anunțat că povestea noastră s-a terminat, că trebuie să plece de acasă.
Avem un copil şi o mare responsabilitate. Nu găseam cuvinte, eram ca paralizată, şocată total. Nu înțelegem ce se întâmplă cu noi.
Eram cu adevărat nebuni unul după celălalt, imposibil de separat, dar brusc el s-a schimbat radical şi asta mă doare cel mai tare. A şters cu buretele trecutul comun!


Zilele noastre de fericire pură au apus definitiv. Disperată, apelez la dvs. pentru a şti cine s-a băgat între noi şi dacă avem făcute vrăji sau ceva de felul ăsta. Mulţumesc mult.

                                               Sophie, Chicago, SUA

La deschiderea cărţilor mele am văzut că soţul tău este duplicitar. Nu te mai iubeşte şi are o relaţie cu cineva din anturaj!
Nu, nu este jumătatea ta şi rişti să ai o mare decepţie sentimentală dacă vei continua cu el. Dar dacă vrei totuşi, voi face un ritual special pentru tine.

                                                        Prezicătoarea Amalia



Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere