marți, 19 august 2014

Testez iubirea lui



A devenit un obicei pentru  iubitul meu să ne certăm des. Nu mă iubește! Nu mă mai iubeşte, mai precis.
O dată pe săptămână ne certăm teribil, de vine şi poliţia la uşa noastră şi toţi vecinii. Apoi, timp de 7 zile, nu ne vorbim şi ne ignorăm. Așa că am decis să plec din casa lui, pentru a afla de fapt dacă într-adevăr mă iubește şi este jumătatea mea.


Tu, ce crezi? Am cununiile legate? Avem farmece făcute de fosta lui iubită ca să ne certăm des şi să nu fim împreună?

                                                                            Vera, Milano

Din păcate pentru tine, nu te mai iubeşte şi farmecele făcute te vor duce la despărţire. Nu există cale de întoarcere! Nici dacă voi face dezlegări şi vei rămâne cu el vremelnic.
Vino să-ţi fac un ritual de protecţie, ai mare nevoie.

                                Vrăjitoarea şi clarvăzătoarea Ana Maria


Contact: 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu