miercuri, 20 august 2014

M-am îndrăgostit de un marocan căsătorit



Sunt Dadău Ionela din Spania. Am aflat de doamna Margareta prin intermediul acestui site şi am sunat pentru ultima mea speranţă.
Am luptat foarte mult pentru bărbatul pe care îl iubesc de 4 ani şi jumătate prin orice intermediu..dar parcă în zadar. Este adevărat că am cerut prea mult! Sunt cazuri care sunt imposibile.
Am povestit doamnei Margareta cazul meu şi mi-a spus că cunosc un bărbat însurat din Maroc, Abdulhac este numele lui ..căsătorit cu o femeie, pe nume Fatima.
Am întrebat-o pe doamna Margareta dacă poate să mă ajute în cazul acesta iar ea mi-a declarat că mă  va ajuta dacă sunt sigură că îl vreau pe acest bărabat fără nicio îndoială.


I-am răspuns că da, îl vreau cu orice preţ pe acest bărbat şi că nu vreau să-l pierd. Nu am crezut dar am încercat pentru ultima speranţă. Mă însufleţea faptul ca am luptat prea mult pentru el. I-am promis că îi voi mulţumi din suflet dar îi mulţumesc toată viaţa şi fac acum public această mulţumire.

                                                              Ionela D., Spania

Contact prezicătoarea Margareta :
0740.415385, 0722.132303, 021.4365009
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu