joi, 21 august 2014

Nu mă mai satisface sexual



Vă voi spune povestea mea, pe scurt. M-am întâlnit cu Roberto în urmă cu 9 luni într-un club de noapte . A vrut imediat să mă seducă și să iasă cu mine, m-a invitat la cină la un restaurant şi să ne plimbăm cu maşina peste tot.
Acum nu-mi mai place de el, nu-l mai pot vedea cu ochii de atunci .. de trei luni ne-am despărţit şi i-am întors spatele.
Mi-a fost clar că nu va mai fi nimic între noi!
De fapt, nu ne mai înţelegem în pat, cum se spune, este din vina lui şi este din ce în ce mai complexat pentru că nu mă poate satisface din punct de vedere sexual. Îl iubesc totuşi şi suferă cumplit.
Are oare farmece făcute? Ce-i cu el?

                                                             Cerasela, Milano


Am deschis cărţile de tarot pe fotografia lui şi da, cineva i-a făcut farmece destul de puternice încât să nu te mai satisfacă sexual, pentru a fi cu acea persoană feminină în viitor.
Pot să-l ajut, dacă totuşi vrei asta! Sună-mă!

                                                   Tămăduitoarea Sultana




Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.international-witches.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu