duminică, 23 februarie 2014

Nu mă mai vrea



Doamnă Morgana,
Sunt foarte decepţionată de prietenul meu. A început să bea şi să umble după alte femei, mă lasă să-l aştept acasă şi nu mă mai lasă să-l ating, nu-şi mai aduce aminte de mine. M-a părăsit? Nu l-am văzut de două săptămâni. Sufăr enorm. Îmi este foarte greu singură şi aş vrea să ştiu de la dvs. dacă are vreun rost să-l aştept sau nu. Va reveni oare la mine?

                                                       Georgeta, Brăila


La deschiderea zodiei de tarot pe fotografiile voastre s-a arătat că el are pe altcineva, o femeie periculoasă, care îi face farmece pentru a-l ţine legată de ea. Pentru dezlegare şi împreunarea voastră trebuie să vii la mine. Sună-mă la 0760.149917.
                                                  Vrăjitoarea Morgana


Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu