duminică, 16 februarie 2014

Mulţumiri pentru ghicitoarea şi tămăduitoarea Florica din Dobrogea



Sunt Mihnea şi doresc să aduc calde mulţumiri pentru doamna Florica, o tămăduitoare recunoscută şi foarte talentată care mi-a salvat soţul de la patima beţiei şi a jocurilor de noroc.
                                                                       Mihnea, Londra

Credeam că mi-am pierdut iubita pe vecie atunci când a decis să fugă cu cel mai bun prieten al meu. Norocul meu a fost să dau peste doamna Florica care a readus-o în braţele mele într-un termen relativ scurt. Mii de mulţumiri!
O recomand cu căldură, dacă vă loviţi de o asemenea problemă sentimentală.
                                                                        Octavian, Berna



Pe doamna Florica o puteţi contacta la cabinet la numărul  de telefon:  0745. 469 138.
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu