marți, 11 februarie 2014

Mulţumiri doamnei clarvăzătoare Maria Cristina



Este tare greu atunci când nu ai un sprijin real, un ajutor la momentul potrivit. Dar mie, soarta mi-a surâs când m-am dus la doamna Maria Cristina, care m-a salvat de farmecele pe care mi le-a făcut o vecină, la rugămintea soacrei mele. Mii de mulţumiri că am rămas cu soţia mea.
                                                                      Silviu, Viena
Trebuie să mai ai şi noroc în viaţă. Tata a suferit un accident de muncă şi a rămas invalid. Apoi, a pierdut serviciul şi s-a apucat de droguri şi băutură. Groaznic!
Mama şi eu am făcut totul pentru a-l salva, dar nu am fi reuşit fără harul clarvăzătoarei Maria Cristina. Acum, tata este din nou normal, slavă cerului. Mulţumim mult!
                                                                          Elena, Bucureşti



Contact: 0754.704395
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu